Široká nabídka slev (First minute, Last minute, Speciální nabídky)
Garance nejnižších cen
Pro rezervaci většinou stačí zaplatit zálohu
Dovolená na splátky
Slevy pro stálé zákazníky
Destinační stránky
Užitečné informace na cestu
Kromě předností nabízených objektů uvádíme i případné nedostatky
Důvěra klientů z 35 zemí
Jsme členem národních centrál cestovního ruchu ACČKA (CZ), SACKA ( SR), DRV (DE), PIT (PL).
Panoramatické záběry okolí
Bonus pro klienty:
Všichny klienti, kteří si objednají pobyt v Chorvatsku, mohou po předložení voucheru využít slevu 1+1 zdarma.
Tento poukaz je přenosný a využitelný pouze jednou do 6 měsíců po Vaší dovolené.
Jak rezervovat?
Vybrali jste si z naší nabídky vhodný dům pro Vaši dovolenou? Proveďte bez obav rezervaci na našich stránkách.
1. Online rezervace
A. U vybraného objektu si v záložce ubytování vyberte vhodnou jednotku (apartmán, studio, pokoj) a klikněte na zelené tlačítko Zjistit termín a cenu.
B. V rezervačním formuláři kliknutím označte termín Vaší dovolené. Poté zadejte počet dospělých osob a dětí. Systém Vám okamžitě vypočítá cenu pobytu. Kliknutím na zelené tlačítko Rezervovat termín vstoupíte do závěrečné fáze rezervace.
C. V následujícím formuláři nový klient vyplní kontaktní údaje a zvolí si přihlašovací jméno a heslo pro vstup do systému. Stálý klient vyplní pouze přihlašovací jméno a heslo. Formulář nabízí i záchranu pro zapomnětlivé zákazníky, na požádání Vám zašleme nové heslo.
Automaticky zaslané oznámení o provedené rezervaci obdržíte emailem Vy, stejně jako majitel Vámi vybraného domu.
2. Potvrzení závaznosti
V závislosti na době, kdy jste objednávku provedli, Vám v nejbližší všední den (8:00 – 17:00) zavolá pracovnice rezervačního oddělení s žádostí o potvrzení závaznosti Vaší objednávky a pro zodpovězení Vašich případných dotazů. Pokud jste rezervaci potvrdili, její písemná podoba byla okamžitě zaslána majiteli domu k podpisu (fax, email), obvykle tentýž nebo následující den již máme k dispozici odpověď.
3. Vystavení dokumentů k úhradě rezervace
Na základě písemně potvrzené rezervace ze strany majitele domu vystavujeme klientovi Výzvu k úhradě a Smlouvu podle podmínek uvedených v ceníku rezervovaného objektu a společně s elektronickou podobou certifikátu o pojištění CK proti úpadku a Všeobecnými smluvními podmínkami vše zasíláme klientovi emailem na adresu uvedenou v objednávce. S ohledem na dobu splatnosti (24 hodin, pokud není uvedeno či domluveno jinak) Vám také zašleme SMS s informací o vystavených dokumentech.
4. Úhrada zálohy a podpis smlouvy
Stanovenou částku je možné uhradit více způsoby, s ohledem na zmíněnou dobu splatnosti Vás požádáme o zaslání potvrzení o provedené platbě (scan, fax).
Jakmile na naši adresu dorazí také dva výtisky vyplněné a podepsané smlouvy poštou, vystavíme Vám rezervační listy a další potřebné dokumenty.
5. Potvrzení rezervace a zákaznická podpora
Rezervační listy (voucher) s detailními informacemi o ubytování a kontaktními údaji majitele domu vystavujeme dvojjazyčně česko - chorvatsky. Na základě předloženého voucheru Vás majitel na místě ubytuje.
Spolu s voucherem Vám zašleme jeden výtisk podepsané smlouvy, podrobný itinerář cesty a mapu Chorvatska.
Po dobu Vaší dovolené je Vám k dispozici pro případ nouze naše zákaznická linka Helpline (Po-Pá: 8:00 - 18:00, So-Ne: 14:00 - 18:00).