Lyžování

Nástup:
calendar
Odjezd:
calendar
Počet osob:
minus plus
Cena za osobu / noc:

Stát / Oblast: 
plus
Středisko: 
plus
Typ ubytování: 
plus
Požaduji: 
plus Zrušit vše
Vyhledej

Kontaktujte nás

+420 775 999 955 » více

Kontaktujte nás:

Pro zobrazení všech kontaktů prosím klikněte

Důležité informace

Proč s námi

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Rozsáhlá databáze ubytovacích kapacit všech typů
  • On-line rezervace a platba z domova
  • Více než 20 kriterií pro vyhledávání
  • Detailně zpracovaná nabídka s informacemi o okolí
  • Jedinečné vyhledávání přes mapu Google
  • Rozsáhlé fotogalerie ubytovacích jednotek
  • Široká nabídka slev (First minute, Last minute, Speciální nabídky)
  • Garance nejnižších cen
  • Pro rezervaci většinou stačí zaplatit zálohu
  • Dovolená na splátky
  • Slevy pro stálé zákazníky
  • Destinační stránky
  • Užitečné informace na cestu
  • Kromě předností nabízených objektů uvádíme i případné nedostatky
  • Důvěra klientů z 35 zemí
  • Jsme členem národních centrál cestovního ruchu ACČKA (CZ), SACKA ( SR), DRV (DE), PIT (PL).
  • Panoramatické záběry okolí

Bonus pro klienty:

Jak rezervovat?

Vybrali jste si z naší nabídky vhodný dům pro Vaši dovolenou? Proveďte bez obav rezervaci na našich stránkách.

1. Online rezervace

  • A. U vybraného objektu si v záložce ubytování vyberte vhodnou jednotku (apartmán, studio, pokoj) a klikněte na zelené tlačítko Zjistit termín a cenu.
  • B. V rezervačním formuláři kliknutím označte termín Vaší dovolené. Poté zadejte počet dospělých osob a dětí. Systém Vám okamžitě vypočítá cenu pobytu. Kliknutím na zelené tlačítko Rezervovat termín vstoupíte do závěrečné fáze rezervace.
  • C. V následujícím formuláři nový klient vyplní kontaktní údaje a zvolí si přihlašovací jméno a heslo pro vstup do systému. Stálý klient vyplní pouze přihlašovací jméno a heslo. Formulář nabízí i záchranu pro zapomnětlivé zákazníky, na požádání Vám zašleme nové heslo. Automaticky zaslané oznámení o provedené rezervaci obdržíte emailem Vy, stejně jako majitel Vámi vybraného domu.

2. Potvrzení závaznosti

  • V závislosti na době, kdy jste objednávku provedli, Vám v nejbližší všední den (8:00 – 17:00) zavolá pracovnice rezervačního oddělení s žádostí o potvrzení závaznosti Vaší objednávky a pro zodpovězení Vašich případných dotazů. Pokud jste rezervaci potvrdili, její písemná podoba byla okamžitě zaslána majiteli domu k podpisu (fax, email), obvykle tentýž nebo následující den již máme k dispozici odpověď.

3. Vystavení dokumentů k úhradě rezervace

  • Na základě písemně potvrzené rezervace ze strany majitele domu vystavujeme klientovi Výzvu k úhradě a Smlouvu podle podmínek uvedených v ceníku rezervovaného objektu a společně s elektronickou podobou certifikátu o pojištění CK proti úpadku a Všeobecnými smluvními podmínkami vše zasíláme klientovi emailem na adresu uvedenou v objednávce. S ohledem na dobu splatnosti (24 hodin, pokud není uvedeno či domluveno jinak) Vám také zašleme SMS s informací o vystavených dokumentech.

4. Úhrada zálohy a podpis smlouvy

  • Stanovenou částku je možné uhradit více způsoby, s ohledem na zmíněnou dobu splatnosti Vás požádáme o zaslání potvrzení o provedené platbě (scan, fax). Jakmile na naši adresu dorazí také dva výtisky vyplněné a podepsané smlouvy poštou, vystavíme Vám rezervační listy a další potřebné dokumenty.

5. Potvrzení rezervace a zákaznická podpora

  • Rezervační listy (voucher) s detailními informacemi o ubytování a kontaktními údaji majitele domu vystavujeme dvojjazyčně česko - chorvatsky. Na základě předloženého voucheru Vás majitel na místě ubytuje. Spolu s voucherem Vám zašleme jeden výtisk podepsané smlouvy, podrobný itinerář cesty a mapu Chorvatska. Po dobu Vaší dovolené je Vám k dispozici pro případ nouze naše zákaznická linka Helpline (Po-Pá: 8:00 - 18:00, So-Ne: 14:00 - 18:00).


Footer image